در چه شرایطی میتوانم کالای خود را بازگردانم؟
در چه شرایطی میتوانم کالای خود را بازگردانم؟
آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های ما بوده است و مدرن آکو در این راستا...
5 سال قبل
چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم؟
چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم؟
1.وارد سایت شوید. 2.روی گزینه سفارش های من کلیک کنید. 3.در این قسمت با زدن روی فلش میتوانید...
5 سال قبل
میتوانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟
میتوانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟
امکان پرداخت درب منزل وجود ندارد و مشتری برای خرید های عمده باید به کارگاه مراجعه کند.
5 سال قبل
چطور در مدرن آکو سفارش خود را ثبت کنم؟
چطور در مدرن آکو سفارش خود را ثبت کنم؟
1.وارد پروفایل خود شوید. 2.محصول مورد نظر خود را جستجو کنید.   3. روی ” افزودن به سبد...
5 سال قبل
می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
برای خرید های عمده این امکان فراهم می باشد.
5 سال قبل
چطور میتوانم مشخصات کاربری و ایمیل خود را ویرایش کنم؟
چطور میتوانم مشخصات کاربری و ایمیل خود را ویرایش کنم؟
1. با وارد کردن ایمیل یا شماره ی همراه وارد حساب کاربری خود شوید.   2. روی گزینه...
5 سال قبل