بچه‌ها عاشق داشتن یک مکان اختصاصی برای بازی هستند – و والدین نیز آن را دوست دارند. با یک اتاق بازی در خانه خود، می‌توانید همه اسباب‌بازی‌های بچه‌های کوچکتان را در یک فضای ذخیره کنید تا بتوانند از آن لذت ببرند، در حالی که بقیه خانه را بدون شلوغی نگه دارید.

همانطور که یک اتاق بازی اختصاصی می تواند راحت باشد، اکثر اتاق ها همچنان اجازه می دهند صدایی که بچه های شما در حین بازی ایجاد می کنند در سراسر خانه پخش شود. آیا بازی و صلح می توانند در کنار هم زندگی کنند؟ تکنیک‌های عایق صدا این کار را ممکن می‌سازد، بنابراین بهترین راه‌ها را برای اطمینان از اینکه فرزندانتان می‌توانند بدون ایجاد اختلال در بقیه خانه سرگرم شوند را بررسی کنید

 

دیوارها و سقف ها

یک راه حل دیگر برای عایق کردن اتاق بازی کودکان

همانطور که بچه های شما بازی می کنند، صدایی که آنها ایجاد می کنند از دیوارها و سقف اتاق بازی شما به بقیه خانه شما منتقل می شود. دیوارهای ضخیم و متراکم انتقال نویز را کاهش می دهند و چند راه برای افزایش تراکم دیوارهای اتاق بازی شما وجود دارد.

اگر در حال ساختن یک اتاق جدید هستید یا مایل به بازسازی هستید، می توانید دیوارهای اتاق بازی را با ایجاد یک دیوار دوم با فاصله بین آن و دیوار اصلی جدا کنید. با نصب ورق های پلی اتیلن در داخل، تراکم دیوار را افزایش دهید . همچنین می توانید برای افزایش تراکم و ایجاد خاصیت جذب ، محیط را با عایق نمدی مدرن آکو پر کنید .

در داخل اتاق بازی، می‌توانید پنل‌ آکوستیک نصب کنید که در عین جذب انرژی صوتی، جرم اضافه می‌کنند. انواع مختلفی از پانل‌های آکوستیک برای دیوارها و سقف‌ها وجود دارد، از جمله فوم شانه تخم مرغی یا پنل ویو وود رنگی که می‌توانید با طرح یا تصویری متناسب با محیط بازی آن‌ها را سفارشی کنید.

اگر نمی دانید به چند پنل آکوستیک نیاز دارید؟ کلیک کنید

طبقه

چگونه اتاق بازی کودکان را عایق صدا کنیم این قسمت کف !

کف ها چالش منحصر به فرد دیگری را برای عایق صوتی اتاق بازی ارائه می دهند. بچه‌های شما مجبورند روی زمین اتاق بازی پا بگذارند، ضربه بزنند و بپرند و باعث ایجاد ارتعاشاتی شوند که تیرها را تکان دهد. میرایی صدا می تواند به شما کمک کند تا ارتعاشات ساختاری را که در هنگام بازی کودکان از روی زمین عبور می کند، کاهش دهید.

شما می توانید صدا را با استفاده از اثاثیه منزل معمولی کاهش دهید و جلوه ها را با محصولات عایق صدا تقویت کنید. گذاشتن فرش تا حدی کف را نرم می کند، اما اضافه کردن یک ماده نرم دیگر با ضخامت کم مثل پلی اتیلن در زیر آن را موثرتر عمل می کند.

لایه های زیرین کف، ورق های هستند که با نرم کردن سطح کف، عایق صدا می شوند. می توانید کفپوش را زیر فرش یا موکت نصب کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که زیرانداز را روی سطح سخت زیر فرش یا موکت خود باز کنید، آن را به اندازه برش دهید و روی آن را بپوشانید.

کفپوش با هر متریالی کار می کند و آن را به یک محصول عایق صوتی عالی برای اتاق بازی کودکان تبدیل می کند. 

درها

سر و صدا همچنین در پیدا کردن شکاف ها و شکاف ها برای جابجایی عالی است. درب اتاق بازی احتمالاً دارای فضاهایی بین آن و کف یا قاب است که آن را به بهترین مکان برای خروج صدا تبدیل می کند.

پیشنهاد می کنیم ابتدا درز های کنار و پایین درب را به صورت کامل بگیرید

درهای نازک همچنین اجازه می دهند سر و صدا از طریق سطح حرکت کند. خوشبختانه پانل های آکوستیک تخصصی برای درب ها وجود دارد. پانل های آکوستیک دو در یک یا پنل صاف 60 در 120 روی در می چسبند تا تراکم را افزایش دهند و لرزش ها را کاهش دهند. آنها از پلی اورتان نیز ساخته شده اند که به آنها اجازه می دهد سر و صدا را جذب کرده و صدای داخل اتاق را کنترل کنند.

برای مشاوره رایگان همین حالا با ما تماس بگیرید.