اگر با آلودگی صوتی از بیرون پنجره خود سر و کار دارید و می خواهید آن را عایق صوتی کنید، در اینجا چند روش موثر وجود دارد پس با مدرن آکو همراه باشید!

 1. اعمال نوار آب و هوا:

از نوار چسبنده برای آب بندی شکاف های اطراف قاب پنجره استفاده کنید. این کار از ورود نویز از دهانه های کوچک جلوگیری می کند.

2. نصب پرده عایق صدا مدرن آکو:

پرده های سنگین و حرارتی یا پرده های عایق صدا می توانند سر و صدای خارجی را جذب و مسدود کنند. به دنبال پرده های ساخته شده از مواد متراکم و ضخیم،
مانند پارچه مخملی یا آکوستیک باشید و مطمئن شوید که کل  پنجره را می پوشانند.

3. از درج های پنجره استفاده کنید:

اگر از خود سوال می پرسید چگونه پنجره را عایق صدا کنیم یکی از پیشنهاد های ما درج های شیشه ای یا اکریلیک می توانند مانع اضافی در برابر نویز ایجاد کنند.
این درج ها روی پنجره های موجود شما قرار می گیرند و یک لایه عایق اضافی ایجاد می کنند.

4. پنجره را با درزگیر ببندید :

یک لایه درزگیر عایق صدا  یا درزگیر صدا پنجره مثل فوم پلی اورتان یا پلی اتیلن را در امتداد لبه های پنجره قرار دهید و چسب کنید تا از نشت هوا و کاهش انتقال صدا جلوگیری شود.

5. نصب پنجره های دو جداره یا نصب عایق صدا پنجره :

اگر مایل به سرمایه گذاری در عایق صوتی قابل توجهی هستید، در نظر بگیرید که پنجره های فعلی خود را با پنجره های دو جداره یا شیشه لمینت جایگزین کنید.
این پنجره‌ها از دو یا چند لایه شیشه‌ای تشکیل شده‌اند که در بین آنها هوا یا مواد خاموش کننده صدا وجود دارد که عایق صوتی بهتری را ارائه می‌دهد. راه حل مدرن آکو برای از بین بردن مشکل عبور صدا خرید یک
پنجره ی دو جداره ی عایق است

6. ایجاد مانع با پانل های عایق صدا:

پانل های عایق صوتی پنجره یا فوم آکوستیک را روی دیوارهای داخلی اطراف پنجره نصب کنید. این پنل ها به جذب و کاهش امواج صوتی کمک می کنند و باعث کاهش انتقال نویز می شوند.
به یاد داشته باشید، دستیابی به عایق صوتی کامل ممکن است همیشه امکان پذیر نباشد، اما استفاده از ترکیبی از این روش ها می تواند به طور قابل توجهی اختلال نویز از پنجره شما را به حداقل برساند.